Na twee prachtige kerstconcerten van het Voice Company Nijkerk gaan wij weer van start met ons nieuwe project “Traditionals”.

Een programma met folksongs uit Ierland, Schotland en Engeland, zoals die in de pubs en de dorpen werden gezongen en doorgegeven, de “Traditionals".

Denk daarbij aan liederen als Loch Lomond, Oh Danny Boy, Scarborough Fair, The Wild Rover en vele andere folksongs

De repetities zijn op woensdagavond van 19.30 tot 21.30 uur in de grote zaal van het UVV-gebouw, Frieswijkstraat 97 te Nijkerk. De eerste repetitie is op woensdag 17 januari a.s.

De concertdata zijn 24 en 25 mei.

Kom gerust eens luisteren naar of nog beter meedoen met dit nieuwe project. Opgeven kan door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onze secretaris stuurt dan alle informatie m.b.t. dit nieuwe project “Traditionals”.

Tot ziens op de 17e januari en anders welkom op een van onze concerten!